Clienţii SupraSoft pot beneficia de asistenţă on-line.
Asistenţa online se oferă gratuit doar după deschiderea unui tichet sau a unei defecţiuni în programele noastre.
Click pe buton pentru a descarca programul de asistenta online.

image

Asistenţa on-line presupune să descărcaţi un program care să permită accesul unui specialist SupraSoft la ecranul, tastatura şi mouse-ul dvs., prin internet. Astfel, multe probleme pot fi rezolvate la distanţă şi într-un timp foarte scurt.

Odată descărcat programul, deschideţi-l. La pornirea programului comunicaţi codul “Internet ID” operatorului SupraSoft, telefonic. Programul vă va cere să autorizaţi conexiunea venită dinspre SupraSoft. Odată ce aţi aprobat conexiunea, veţi putea primi asistenţă online, prin internet. Conexiunea poate fi întreruptă oricând de dvs., în cazul în care consideraţi că operatorul SupraSoft nu lucrează corect sau accesează date confidenţiale.